PISA testovi su postali važan indikator uspješnosti obrazovnih sistema širom svijeta. Rezultati ovih testova pokazuju kako učenici u različitim zemljama postižu akademske ciljeve i sposobnosti u odnosu na svoje vršnjake.
Izvještaji pokazuju da azijske zemlje poput Kine, Japana i Južne Koreje postižu najbolje rezultate na PISA testovima. Jedan od razloga za ovaj uspjeh je učenje Mentalne aritmetike u ranom uzrastu.
Mentalna aritmetika je metoda računanja bez upotrebe papira, olovke ili kalkulatora. Ova metoda uključuje upotrebu mentalnih procesa za obavljanje matematičkih operacija. To uključuje sposobnost vizualiziranja i manipulisanja brojevima u umu. Mentalna aritmetika nije samo brza i učinkovita, već takođe pomaže u razvijanju kognitivnih sposobnosti poput koncentracije, pamćenja i logičkog razmišljanja.
Azijske zemlje su poznate po svojoj uspješnosti u korištenju mentalne aritmetike. Njihove osnovne škole često imaju predmet mentalne aritmetike. Učenici se podučavaju raznim tehnikama poput abakusa i drugih metodologija za mentalno računanje.
Korištenje mentalne aritmetike učenicima razvijaju sposobnost rješavanja matematičkih problema brže i preciznije, što dovodi do boljih rezultata na PISA testovima. Osim toga, učenje mentalne aritmetike takođe pomaže u razvoju kognitivnih sposobnosti koje su važne za uspješnost u drugim područjima kao što su jezici, prirodne i društvene nauke.